دوستان من با برنامه ای که دادیم اون نسخه رو پاک کردم و اینو که گقتید نصب کردم داخل amd catalyst control هد زده 14.1اما........................................ .. به اون چیزی که میخواستم نرسیدم بعد این برو بیا باز داخل بازی اون اول گزینه انتخاب منتل نداره
من که هر کاری گفتین کردم دیگه چه کنم/؟......................نکنه مناصلا منتل ندارم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان به بنده کمک کنید ممنون میشم دلمونو خو ش کردیم به منتل که فعلا نتونستیم استفاده کنیم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks